Re: klawiatura klopot

Autor: pankot (pankot_at_tlen.pl_NOSPAM)
Data: Sun 21 Dec 2003 - 09:49:04 MET

może to to

http://www.trzepak.net/faq/winxp/faqxp.html
49. Problemy z kombinacją klawiszy ALT i L

Aby rozwiązać problem, należy wykonać następujące kroki:
1. Kliknąć przycisk Start, a następnie „Uruchom”. Wpisać polecenie
 „msconfig” i kliknąć „OK”.
2. W oknie programu „Narzędzie konfiguracji systemu” przejść na zakładkę
„Uruchamianie” i wyłączyć opcję uruchamiania elementu startowego „hkcmd”.
Kliknąć przycisk „Zastosuj”, a następnie przycisk „Zamknij”.
3. Uruchomić ponownie komputer.