Nie lubię gier ale jaki procek ?1

Autor: Andrus (modelarze_azm_usun_to_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 21 Dec 2003 - 09:58:48 MET

Witam
Przymierzam się przed konczem roku do zakupu nowgo kompa ale nie wiem jaki
procesor i płytę główną wybrać. Nie gram w gry zdecydowanie a wszystko co
chcę robic na kopmie to oglądać filmy, używać virtual dub'a itp programó do
obróbki gafiki i filmów oraz kleić muzykę. Czy lepszy w związku z tym będzie
Duron 2400 czy Celeron 2400. Inne ze względu na cenę nie wchodza w grę (np
o Pentium - już zapomnialem:-( )
Moze ktos mioze podpowiedziec mi jaka konfiguracje wybrac najlepiej za co z
gory sedecznie dziekuje

pozdrawiam i Wesolych Swiat oraz Szczesliw(sz)ego Nowego Yorku

Andrus