Plyta z zablokwaniem updatu BIOSu - Please HELP !!

Autor: John BSR (davidj_at_WYTNIJ.gazeta.pl)
Data: Sun 21 Dec 2003 - 00:33:11 MET

Plyta Kobiana KOB 630e FST - plyta na orginalnym biosie nie pozwala
zainstalowac windowsa 2000 i XP - przy instalacji robi standby w pewnym
momencie - problem ten likwiduje najnowszy bios
niestety, sciagnalem najnowszy bios (AMI - nie takie proste) i flasher ze
strony firmowej, ale pokazuje sie komunikat "The flash part isn't supported.
Add-in a proper module Or assign another one."

z tego co rozumiem chodzi tu o blokade - zgadza sie model wyzej posiada tzw.
JP9:FlashBIOS Jumper, ktory odblokowuje taki stan rzeczy - opisane jest to
takze w manualu tejze plyty, ale oczywiscie do mojej plyty nie ma manuala, a
takze przebadalem ta plyte i nigdzie nie ma JP9

czy macie moze jakies sugestie ??
probowalem roznych sztuczek z zainstalowanie systemu na innym kompie i
przerzuceniu dysku, ale tzw. doopa! dalej sie zawiesza nawet po 2resetach

a nie bardzo chcialbym wyciagac kosc i isc do serwisu i zaplacic 40zl za
update pliku ktory mam - a plyta mi normalnie dziala

dziekuje za kazdy mail ! pzdr.
mietek_at_z.pl