Re: ach ci sprzedawcy!

Autor: Dj Gippo (djgippo_at_USUNTO.satfilm.net.pl)
Data: Sat 20 Dec 2003 - 23:03:20 MET

W poprzednim odcinku telenoweli "Santa Barabara" krzychu powiedział:
> co przychodze do sklepu komputerowego to nigdy nie maja tego co chce i
> proponuja cos w zamian i jeszcze mowia ze markowe rzeczy sa przereklamowane
> tez macie podobnie?

we wlockawku wiekszosc sklepow jest takich ze ciezko ruszyc tylek zeby
cos sprowadzic
ja kupuje w Pro Futuro... ide do nich - mowie dokladnie co chce i za 2
dni to mam - obojetnie coby to nie bylo
kiedys bralem u nich Supergrace Radeon 64 mb 128 bit VIVO - karta byla
juz prawie niedostepna a oni mi w 2 dni sprowadzili :) na sklepie jest
malo czesci bo i sklep niezaogromniasty, przy skladaniu kompa tak jak w
wiekszosci pewnie sklepow w polsce rzadzi ECS i Celeron :) ale jak
potrzeba konkretna rzecz to 2 dni sprowadzaja i zawsze po 2 dniach jest
pozdro

--
Dj Gippo
www.djgippo.prv.pl       GG : #2364689