Re: Cichy i wydajny wentylator do Bartona z podwyzszonym Vcore.

Autor: Saiko Kila (saikokila_at_idea.sucks.pl)
Data: Sat 20 Dec 2003 - 22:48:20 MET

Construct wuja (grawo.no.spam_at_gazeta.pl) wrote in its awkward message:

> Ustawiłem na 1,70V, Sandra pokazuje 1,76V, temp. b.z. obroty prawie też
> b.z (1896rpm)
> Masz ból głowy. Decyzja należy do Ciebie.
> Ja też się dwa tygodnie zastanawiałem, ale ten hałas z boxowego mnie
> zdopingował.

OK, dzieki. Za kilka dni sie bede decydowal na internetowe zakupy, moze
do tego czasu dowiem sie, ze komus wentylek nie wytrzymal i bedzie po
problemie ;-) Tak na powaznie, to zobacze jakie charakterystyki daje AMD
dla swoich wentylatorow, szczegolnie glosnosc przy maksymalnych
obrotach. Nb. to mi przy zwyklym ustawieniu i obciazeniu 100% dochodzi
tak do 54°C (2500+@2500+,1.65V), przy zwyklym obciazeniu/idle mam
48-49°C.
Czy z Arctic jest jakis thermal pad albo pasta ?

I moze wazniejsze: do umocowania tego radiatora nie potrzeba dziur obok
gniazda procesora ? Bo u mnie takich nie ma.

--
Saiko Kila ---- Name of my email server is invalid ---- GG: 4088862
"Heavy is good, heavy is reliable. If it doesn't work you can always