Zwyciestwo!:) i mala porazka

Autor: s(00)mal (s-oomal_at_o2.pl_usun-myslniki)
Data: Sat 20 Dec 2003 - 22:06:54 MET

Meczylem sie juz spory kawal czasu z moim kompem.

Mialem taki problem, ze w grach pod windows XP wyskakiwaly bluescreeny lub
gry wylaczaly sie po prostu. Kombinowalem z roznymi driverami, biosami,
wersjami directx'a, ale problemy nie znikaly, tylko zmienialy sie numery
bledow.

Dzis cos mnie naszlo by pogrzebac w biosie. Obnizylem predkosc magistrali
procka i pamieci (SDR) na 100MHz. Uruchomilem windows, gram w gry i sie
wcale nie wieszaja, nie ma zadnych bledow.

Hehe, no to sie ucieszylem dopiero:)) Tylko, ze troche wolniej niektore
gry chodza i to przeszkadza.

Czy ktos ma moze jakies pomysly aby temu zaradzic i czemu w ogole
obnizenie predkosci magistrali pomoglo?

--
s(00)mal...gg:1337396
"Wiesz mi. ludzie są śmieszni, bo zamknięty umysł,