Re: Jaka różnica w AMD

Autor: zaburbian (qboemla_at_npa.jnj.cy)
Data: Sat 20 Dec 2003 - 20:14:43 MET

Alti wrote:

> To po kiego grzyba sie wypowiadasz?

ja to chociaz biore pod uwage ze moge sie mylic a ty walisz taki pewniak
jestes a pojecia nie masz o tym zielonego, co ponizej udowadniasz

> Moze w pudelku przylegaja ale na plyte trzeba najpierw polozyc proce a
> pozniej chlodzenie. Niebezpieczentwo ukruszenia procy jest takie samo
> jak w przypadku osobno kupionego chlodzenia.

ROFL kolego , BOXow nie widziales prawdziwcyh :)

(czyli jak dasz komus kto
> to potrafi robic prawdopodobienstwo jest prawie zerowe)

a jak masz BOXA a nie skladaka w pudelku , no ale przeciez ty na
takiegonei trafiles :)