Re: czy da sie zle zamontowac procesor?

Autor: Andre (andrehull_N.O_S.P.A.M__at__USUN_poczta_TO_.fm)
Data: Sat 20 Dec 2003 - 19:19:22 MET

> Jeśli przy pierwszym uruchomieniu procesor by się przegrzał
> lub nawet spalił, to jak najbardziej. W przypadku Athlona
> wystarczy czasem, by radiator został założony krzywo i tylko
> fragmentem dotykał rdzenia procesora, a on się już może
> przegrzać.

powiem tak- straszysz mnie czlowieku!!! to nie moj proc :(
a jak poznac ze proc sie przegrzal?
w ogole da sie krzywo zalozyc radiator? wydawalo mi sie ze jest prosto i
poprawnie kierunkami bo mial takie wciecie na krawiedzi jakie podstawka
socketa ma wybrzuszenie... no i pasty tez jakos nie zalowalem.... :(
poratujcie jakos

pozdrawiam
Andre