Re: CRT 17'

Autor: Saiko Kila (saikokila_at_idea.sucks.pl)
Data: Sat 20 Dec 2003 - 15:52:17 MET

Construct Gawron (gawron_at_jaroty.hopto.org) wrote in its awkward message:

> Wkrótce będe kupował monitor 17' crt. Po przestudiowaniu grup i różnych
> rankingow mój wybor ograniczył się do NEC'a 791SB i Iiyamy HM704UTC.
> Jednak nie jestem przekonany do tych "pasków" w kineskopie diamondtrona,
> dlatego chciałem abyście polecili przyzwoite monitory z maską perforowaną do
> 1000zł pomijając flatrony. Jesli jednak zdecydowalbym sie na diamondtrona
> ktory z powyższych brać ??

Mialem identyczny dylemat - porownywalem oba modele obok siebie w
sklepie. Przede wszystkim radzilbym porownac ze dwa egzemplarze modelu
ktory sobie wybierzesz i dopiero wtedy sie decydowac, ale nie zawsze
jest taka mozliwosc. Wracajac do tematu:
1. iiyama miala mniej ostry obraz, ale miala mozliwosc ustawiania
konwergencji, co sie przydalo w tym konkretnym egzemplarzu ;-)
2. nec mial obraz lepszej jakosci, ale ustawienia mial mniej
rozbudowane. Poza tym NEC jest zdecydowanie brzydszy, oczywiscie IMHO.
Oba monitory byly "zasilane" z Matroxa DualHead'a.

Juz bylem zdecydowany na NECa, ale obok staly jeszcze rozne LCD ... i
poczekam do lutego, kiedy mam nadzieje potanieja. Zreszta CRT tez
podrozaly przed swietami itp. Paski zupelnie mi nie przeszkadzaja
(przyzwyczajenie z Trinitronow), ale chodzi o ostrosc obrazu.
Pzdr.,

--
Saiko Kila-----Name of my email server is invalid-----GG: 4088862
Linux is like wigwam - no windows, no gates and an apache inside.