LITE-ON LTR-52327S

Autor: Arkadiusz Dudka (arekdudka_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 20 Dec 2003 - 15:04:18 MET

Zakupiłem nagrywarkę LITE-ON LTR-52327S jednak mam pewne wątpliwości. Po
pierwsze, dlaczego ten sam model różni się drobnymi szczegółami np. na
niektórych zdjęciach w sieci nadrukowano nazwę LiteOn z przodu nagrywarki, a
na innych go brak (ja mam bez napisu), czy jest to, jakaś inna seria tego
samego modelu? Druga sprawa dotyczy słowa bulk w nazwie, co ono oznacza?
Pozostaje jeszcze kwestia okresu gwarancji. W sieci podano 24 miesiące,
natomiast w sklepie, gdzie dokonałem zakupu powiedziano mi o rocznej
gwarancji, czy ktoś może wie, o co tu chodzi?

AD