Re: ach ci sprzedawcy!

Autor: radxcell (radxcell_at_X.pl)
Data: Sat 20 Dec 2003 - 14:27:53 MET

RadXcell answers to Marcin I. <m.i_at_beztegotxtpoczta.fm>,
who wrote in <news:3fe44aa3_at_news.vogel.pl>:
> Napisales ze jak wchodzis zdo sklepu i mowisz ze chcesz to i to, a oni
> mowia ze nie da sie, wiec potrzebny jest sklep w ktorym takie rzeczy sa
> niedopuszczalne.

mylisz sie, potrzebny mi sklep, w ktorym sprowadzenie czesci
na zamowienie jest mozliwe, nawet jesli jest to cos spoza
standardowych trzech dyskow twardych ktore sprzedaja,
i ktore "wszyscy kupuja i sa zadowoleni"

kupujac skaner, dzwonilem do firm podawanych przez Geniusa
jako oficjalni dystrybutorzy, malo tego, podawalem sklepom adres
i telefon przedstawiciela na Polske - zaden z okolo 10 sklepow,
ktore w sumie obdzwonilem, nie byl zainteresowany sprowadzeniem
mi skanera...

rdx

--