Re: siec jak? (lamerskie)

Autor: Dr Dex (dr_dex_at_wp.pl)
Data: Sat 20 Dec 2003 - 14:06:32 MET

Misiek wrote:

> jak polaczyc 2 komputery? jede ma udostepniac internet drugiemu,
> (neostrada) w obydwu komputerach sa karty sieciowe, a takze mam kabel
> skrosowany..
>
> na tym komputerze ktory ma udostepniac jest system windows 2003 server, a
> na drugim windows Xp...
>
> moze mi ktos opisac jak mam polaczyc te 2 komputery?
>
> ja jeszcze nigdy nie robilem sieci, wiec to troche dla mnie trudne..
>
> z gory wielkie dzieki za pomoc..
>
> Pozdro Michał

w windzie jest cosik takiego jak udostepnianie lacza modemowego .... wtedy
ten twoj serwer bedzie mial ip 192.168.0.1 natomiast ten drugi bedzie sobie
pobieral ip z serwera (takie mini-dhcp). Przy dobrch wiatrach oprocz numeru
IP pobierze sobie takze default gateway (192.168.0.1) i powinno dzialac ...

--
pozdro
Dr Dex