Re: ach ci sprzedawcy!

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 20 Dec 2003 - 12:02:42 MET

"radxcell" <radxcell_at_X.pl> wrote in message
> RadXcell answers to Flashi <flashi@_usun_to_pf.pl>,
>
> to w Lodzi w przeciagu tygodnia zabrakloby Ci sklepow ;)

Ja w Szczecinie kupuje w Backupie, tam to wyglada tak, ze mowie co chce,
gosc siada do telefonu albo komputera, i mowi za ile i na kiedy bedzie.
Wprawdzie nie mam okazji pomacac towaru, ale trudno. Inna sprawa, ze na ogol
jest dzien-dwa pozniej niz mialobyc, ale za to czasem bywa taniej ;)
Inna sprawa, ze od paru lat chyba jedyne co kupilem od reki to wentylatorki
;) Ale coz ludnosc kupuje najtansze byleco, to i sklepy maja tylko to na
stanie.

pzdr
Zbyszek