Re: [Pomocy] Piszczący zasilacz

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Fri 19 Dec 2003 - 22:14:51 MET

In article <bruedp$798$1_at_nemesis.news.tpi.pl>, Grzegorz Czuba wrote:

> Od jakiegoś czasu (ok. 2 tygodnie) z zasilacza dobywa się uciążliwy 'syczący
> pisk' ale - uwaga - tylko przy generowaniu grafiki 3D.

U mnie tak było gdy "napęczniały" kondensatory elektrolityczne na płycie
głównej, te dookoła procesora, musiałem je wymienić. Wszystko niby działało,
ale przy większym obciążeniu słychać było syczenie i piski z zasilacza. To
nie ma związku z grafiką 3D, tylko ze zwiększonym, ciągłym poborem mocy.
Możliwe, że psujące się kondensatory w zasilaczu dają podobny efekt.

Zobacz czy kondensatory na płycie nie są gorące, ale jak się w ogóle nie
znasz na elektronice, to zasilacza lepiej nie rozbieraj.

Paweł