Re: druk

Autor: Jacek (ja_at_hotmail.com)
Data: Fri 19 Dec 2003 - 20:13:23 MET

> moja hp 690 wyzionela ducha, ach co to byla za drukarka !!!
> stad moje pytania ......
> jaka drukarke byscie sobie teraz kupili ?

witam

hp z serii 9xx bedzie co najmniej godnym nastepca :)
bardziej ekonomiczna, cicha i szybka
w porownaniu do poprzednich modeli (glownie 6xx),
nie odbiegajaca w znaczny sposob jakoscia przy stosowaniu napelnianych
kartridzy w porownaniu z oryginalami (oczywiscie mowa o czrnym,
koloru napelniac nie polecam, za cene refila do koloru
na gieldzie kupisz oryginal-bez rachunku oczywiscie :).

pozdrowka

jaco