soyo 4saw

Autor: Deder (domik_at_NOSPAMpf.pl)
Data: Fri 19 Dec 2003 - 19:34:57 MET

hej!
znalazlem w chacie komp z plyta Soyo 4saw
przeszukalem internet ale wiele sie nie dowiedzialem wiec zwracam sie na
grupe o informacje
moze ktos cos wie o tej plycie i podpowie mi kilka rzeczy
otoz chcialbym sie dowiedziec jaki maksymalnie procek moge w nia wsadzic i
ile RAMu?
aktualnie komp chodzi na 233 MHz i 24 MB RAM
to troche malo jak na moje potrzeby ale nie sa one tez wiele wieksze...
wiem ze RAMu moge wsadzic chyba max 256 MB ale o procku zadnych informacji
nie znalazlem
no i nie wiem co moze dac update BIOSu gdyz na stronie firmowej Soyo ani
slowa o tym nie napisali
wiem tylko ze jest duzo swiezszy BIOS...
Pomozecie???

domik_at_NOSPAMpf.pl