co kupić?

Autor: Mad_Lamer (atarian_at_SPAMSUXXo2.pl)
Data: Fri 19 Dec 2003 - 19:30:20 MET

Witam
Nie tak dawno pisałem na grupę z pytaniem jaką kupić nagrywarkę i drukarke a
tu przykra niespodzianka... musze sobie kupić kartę graficzną :( W zasadzie
jest ona uszkodzona już od dawna, tzn. wszystkie gry walą sie przy nowszych
detonatorach (nawet przy tych standardowo dołączanych do xp). A karta ta to
geforce 2mx400 64 mb tv-out firmy no-name... btw. czy takie uszkodzenie
karty jest możliwe, gdy np. karta kiedyś bardzo się przegrzała, a teraz ma
już dobre chłodzenie?
No ale przejdźmy do głównego pytania:
Jaką kartę graficzną radziecie mi kupić?
Konfiguracja mojego kompa:
- płyta główna Abit kt7, agp 4x
- procesor athlon 1200, jeszcze nie thunderbird
- pamięć 256 mb no-name, niestety tylko sdram
- zasilacz 350w no-name, ale wydaje mi się że jest spoko
- sound blaster 128 pci
- pixel view play tv pro
Chodzi mi o to, żeby ta karta nie była za mocna jak na resztę komputera,
powiedzmy, że taki max jak na ta konfigurację. I jeszcze jedno: mam tym
razme zamiar kupić grafikę jakiegoś porządnego producenta, jakiego
polecacie?
A co do ceny, nie więcej niż 300zł.
Co myślicie o geforce fx 5200?

Pozdrawiam