Re: P4 2,4 - jaki cichy wiatrak ???

Autor: Aconitum (aconitum_at_fuckspam.interia.pl)
Data: Fri 19 Dec 2003 - 19:02:21 MET

Użytkownik "nelson" <pmedela_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Jaki proponujecie wentylator z radiatorem do P4 2,4 (400MHz) ?
> Ważne, żeby był cichy, wydajny no i trwały.
> Procek nie jest raczej przewidziany do podkręcania.
> Dotychczasowy cooler CoolerMaster zaczął wrzeszczeć, więc myślę
> nad czymś porządnym.
>
> Zastanawiam się nad:
>
> Thermaltake Volcano7+
> Thermaltake P4 Spark7+
> Titan TTC W4TB 478 P4
>
> Zalman 7000Cu odpada w przedbiegach ze względu na cenę.
>
> Zaproponujcie coś w cenie powiedzmy do 120-130 zł.

Witam

Z uporem maniaka proponuję wiatrak Arctic:). Jest bardzo cichy (praktycznie
niesłyszalny), ma regulację obrotów w zależności od temperatury na
procesorze, no i cena też jest super (ja zapłaciłem 42 zł).
W tej chwili mam temperaturę na procku (P4 2,4 HT) 32 stopnie, a wiatrak
kręci się z prędkością 730 rpm, w stresie temperatura wzrasta do 50 stopni,
a obroty wiatraka do 1500-1800 rpm (nawet przy takich obrotach jest cicho).

Pozdrawiam
Aconitum