Brak urządzeń i ikon CD, CDR

Autor: Hiobe (mzimu_at_tenbit.pl)
Data: Fri 19 Dec 2003 - 18:44:52 MET

Witam i pozdrawiam
Pojawił mi się następujący problem, otóż zniknęły oznaczenia ikon ( w mój
komputer ). W panelu sterowania/system/sprzęt/mendżer urządzeń
stacje cdrom są pokazane z błędem w stanie urządzenia jest komunikat: "To
urządzenie nie pracuje poprawnie, ponieważ system Windows nie może załadować
sterowników wymaganych dla tego urządzenia. (Kod 31)" Przy próbie
załadowania sterowników dla CD wszystko przebiega poprawnie po czym po
restarcie dalej nie widać urządzenia, próby odinstalowywania i ponownej
instalacji urządzenia również nie przynoszą rezulatatu.
Kontroler SCSI pokazywany jest jako działający poprawnie (HPT 366 ultra dma
controller)
Obydwa urządzenia są włączone, w biosie również, dwa programy antyvir nic
nie wykryły, nie wiem co się mogło stać.
Może ktoś z Was miał już podobną sytuację i byłby skłonny mi pomóc

( Abit BE6, W2000 )
-

Owce bowiem są głupie i trzeba je pędzić, natomiast kozy są inteligentne i
trzeba je prowadzić.