Głosniki Creative

Autor: Speedy (speedy_at_2a.pl)
Data: Fri 19 Dec 2003 - 18:33:41 MET

Hej

Zastanawiam sie nad takimi zestawami 2.1 : Albo C. T2900 za ok 300 zł albo
tańszy o ok. stówę P380. Ten drugi, P380 ma jednokanaŁowe satelitki, ten
pierwszy 2-kanaŁowe (z tweeterami). Czy warto doplacac za 2-kanalowe
satelitki czy nie bardzo? Bedzie miedzy nimi jakas znacząca różnica?
Zaznaczam ze nie jestem jakimś wybujałym audiofilem, korzystam z wbudowanej
karty dzwiekowej AC97 i spokojnie mi to starcza. (Dotąd używalem jako
wzmacniacza do karty takiego starego radia Amator2Stereo z kolumnami 2x15
ale ostatnio chrypia juz straszliwie).

--
Pozdrovionka
Speedy