GeForceFX 5950 Ultra Leadtek Winfast A380 Ultra TDH256VIVO gdzie ???

Autor: Norbert (norbert.kaminski_at_wp.pl)
Data: Fri 19 Dec 2003 - 08:10:49 MET

 No i planuje zakup najnowszego dziecka nvidii
Dziwi mnie fakt ze jest tansza niz najsilniejsze modele 5900ultra ale to
pewnie technika merketingowa zeby zachecic do zakupow.
Jak sie uda to na gwiazdke sobie ja w prezencie sprawie.
Co prawda jest jeszcze gainward ale cena wyzsza a to dla tego ze w
komplecie jakies kabelki optyczne, kontroler firewire dokladaja i dzwiek
5.1 i jeszcze inne.
Ja to wszystko mam wiec poco przeplacac?
Moze mi doradzicie gdzie w warszawie znajde sklep w ktorym mi ta karte
pokaza do reki a nie tylko w cenniku i na zamowienie zebym mogl
organoleptycznie oblukac ( jestem perfekcjonista wiec procz osiagow karta
musi mi sie jeszcze podobac ) i ewentualnie kupic?
W sieci znalazlem ja za 2399zl. Z VIVO a jest mi ono potrzebne.

Dlaczego nvidia? mam do niej zaufanie a w tej chwili nie ma radka ktory by
pobil ta karte chyba.
No i moze macie jakies adresy www z testami takich kart po polsku bo
szukalem ale cos mi nie wyszlo.
Dziwi mnie tez ze w chipie np nie pisali o nich ani nie testowali ( chyba
ze jakiegos numeru nie mam ale watpie).
Doradzcie co i jak.
Pozdrawiam serdecznie.

--