Re: ATI All-in-wonder 9000 pro

Autor: Arek Wołowicz (wolek_at_pf.pl)
Data: Fri 19 Dec 2003 - 15:15:17 MET

Witam.
VSS na pl.comp.pecet napisał(a):
> A czego uzywasz, bo ja mam 9000ViVo i problemy z oryginalnym softem, pisze
> mi w trakcie testu, że mam złe sterowniki, że procesor za wolny i tego typu
> pierdołki.

U mnie orginalny soft ATI (MMC się zwie) przy teście systemu twierdził,
że nie mam MMX. Procesor mam Duron, może jakaś okrojona wersja ? ;))))
Ogólnie każdy soft, który potrafi wykorzystać wejście wideo będzie ok.
Wystarczy mieć sterownik (ATI WDM) i już. Ostatnio bawiłem się
VirtualModDub. Sprawdzałem także na WMEncoder oraz na Windows Movie
Maker.

Największy jak dla mnie problem to bałagan z kodekami, nie przetrawiłem
jeszcze tego. Zgrywanie np bezpośrednio do divx'a to raczej nie ma
sensu, trzeba mieć porządny procek coby nie gubić ramek. Znowu bez
kompresji to nie mam tyle miejsca :> no i późniejsza kompresja. Za dużo
tego naraz :>. Narazie nie mam czasu, ale jak znajdę to się pobawię.

Pozdrawiam i życze miłego weekenda,
Wołek.

--
Wołek | wolek[at]pf.pl | www.wolek.prv.pl