Re: prosze o rade

Autor: trzmiel (NOSPAMtrzmiel_at_interia.pl)
Data: Fri 19 Dec 2003 - 13:55:00 MET

In news:bruquv$jjh$1_at_absinth.dialog.net.pl,
marcin <marcigdfkw_at_wp.pl> typed:
> hej
> chcialbym zmodernizowac kompa i prosze rade. Komp nie musi byc
> swietny pod wzgledem wydajnosci. Wazne aby dzialal na nim normalnie
> Windows XP i od czasu do czasu mozna bylo pograc w mniej wymagajace
> gierki. Stabilnosc tez jest dla mnie wazna.
> Zastanawiam sie nad:
> Duronem 1400
> plyta glowna (tu jest problem) albo ASROCK k7vm2 (zintegrowany
> dzwiek, lan, PROSAVAGE 3D PRO) albo ASUS av7266 MX (tez jest wszystko
> co potrzeba - dzwiek, lan, karta graf. GF MX). Jak wyglada stabilnosc
> [...]

za 250 zeta to mozesz miec nowszy model asrocka czyli k7vm4 z agpX8, lepsza
grafika niz w k7vm2 ktorej mozesz przydzielic do 64MB pamieci, obsluga
ddr333, USB 2.0 itd. Polecam ta plyte, bardzo stabilna i bezproblemowa,
obsluguje proce do 3000+

pzdr.
trzmiel