Re: Płyta Via VPX nie widzi całej pamięci

Autor: FORD (gfgf_at_gfgf.com)
Data: Fri 19 Dec 2003 - 13:37:42 MET

Użytkownik "adasiek" <podolany_at_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości

> ciekawe dlaczego pierwszy raz widze taka nazwe;

Może dlatego, że młody jesteś, a może nie znasz sie na pamięciach, nie wiem
dlaczego.

> powaznie ??

Allegro to nie jest rynek.

> inna sprawa, ze instrukcji ktora kolega wkleil wyraznie jest napisane,
> ze ta plyta oblsuguje SIMM-y tylko do 16MB;

Napisane jest w instrukcji, co nie znaczy, że wiecej nie obsłuży

http://www.allegro.pl/search.php?string=32mb&description=1&category=4295&country=1

http://www.allegro.pl/search.php?string=32MB&description=1&category=4297&country=1

> to dlaczego na allegro jest wiecej DIMMow ??

Jak pisałem wcześniej, allegro nie jest wyznacznikiem rynku.
Qrwa, ludzie rozdaja wartościowe rzeczy za darmo, bo nie wiedzą ile sa
warte. Na zdrowie.