Re: Jakie urządzenie mam kupić aby dzielić to łącze

Autor: Syrena (syrena_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 19 Dec 2003 - 12:45:47 MET

To że mogę dzielić łącze jest napisane w umowie. Ale jak?
Pan instalator podłączył mi jeden komp przez usb a następny przez rj45. To
mnie nie zadawala, ponieważ potrzebne mi usb do innych urządzeń. A taki
router czy też hub (najlepiej) zwolniłby usb i dodatkowo dał możliwość
podłączenia jeszcze paru kompów.