Re: Abit KT7 i Duron 1400 czy to będzie działać?

Autor: bru (bru79_at_nospam.o2.pl)
Data: Fri 19 Dec 2003 - 12:45:03 MET

> Jak to? Spalił się? A jak miałeś ustawione FSB i mnożnik?

ustawienia byly pod durona 800 8*100 napiecie tez male ~1.6V wyskoczylo mi
tylko atlon xp 1100 i psssssssssss
ale to juz nie istotne 200zl poszlooooooooo :) a jak czytalem to innm
dzialalo :) bios tez dalem jak najbardziej odpowiedni
nefart :) ale moze tobie sie uda :) taka sytacja nie miala prawa zaistniec
co najwyzej mialo sie nie wlaczyc ehh