Re: Co lepsze LG czy Liteon?

Autor: Arek Wołowicz (wolek_at_pf.pl)
Data: Fri 19 Dec 2003 - 11:06:44 MET

Witam.
nospam na pl.comp.pecet napisał(a):
> Nosze sie z zamiarem kupna nagrywarki. Wybor pada pomiedzy LG i Liteo.Ktora
> wybrac?

Może rzuć monetą ? ;)
Uzyskasz mniej więcej opinie pół na pół.
Nie jestem sprzedawcą ani serwisantem, więc moje doświadczenia nie są za
duże. W domu posiadam od jakichś 5 miesiecy Liteona 52x24x i jestem
bardzo zadowolony. Osobiście mam awersję do napędów LG, szczególnie
CD-ROM'ów. W pracy mam takowego oraz nagrywarkę LG 8x. Zdecydowanie
lepsza jakościowo jest ta nagrywarka. Tego CD-ROM'u nie używam nawet -
potrafi przestać czytać płyty = bluescreen itp.
U koleżanki troszkę pracowałem na LG 52x24x i chodził też ładnie. Nawet
miejscami był troszkę szybszy od mojego Liteonka (np. w DAO zaczynał
odrazu nagrywać, mój pare ładnych seknud czeka na coś:)).
Poza tym Liteony są głośniejsze.

Pozdrawiam,
Wołek.

--