Re: GF 5200

Autor: Tomasz M. (vepar_at_priv.onet.pl)
Data: Fri 19 Dec 2003 - 10:20:26 MET

> **
> Nie mam osobiscie owej karty ale z tego, co pamietam, ma ona wyzsze od
> referencyjnych taktowanie pamieci (500MHz wobec 400MHz na zwyklym fx5200)
> dlatego nazwali go ultimate. A tak poza tym jest to zwykla fx 5200.

raczej ULTRA niz ULTIMATE. to Ulitmate to moze byc nazwa
jaka producent napisal na pudelku a sama karta to po prostu gf fx 5200

ja mam karte Gainwarda i jak wiele osob wie ten producent posiada
chyba najdluzsze nazwy "cos tam cos tam power pack" :-) natomiast
system widzi ja jako geforce4 bez tych ekstra dopiskow ktore byly
na pudelku :-)

zatem jesli system pokazuje ze to jest gf 5200 bez slowa ULTRA
znaczy to ze to nie jest Ultra.
inna sprawa jesli sprzedawca twierdzi ze sprzedal wersje Ultra

Tomek