Komputer nie wstaje - klawiatura winna ???

Autor: K4 (k4_at_kenson.com.pl)
Data: Fri 19 Dec 2003 - 10:34:30 MET

Witam,

Mam następujący problem.

Kupiłem nowy komputer dla znajomej (płyta Asrock :(((((( ) i znadarzyło mi
się że komputer po złożeniu (poprawnie) robił dziwne rzeczy typu restart
podczas formatowania itp. Jak już przebrnąłem przez etap instalacji komputer
działał bez zarzutów. Wyłączyłem go na noc i rano spróbowałem go włączyć, i
.... i nic. Wiatraki ruszyły a komputer wisiał. Wyłączyłem go i odpiąłem
klawiaturę i myszkę. Komp ruszył od kopa. Najlepsze jest to że klawiatura i
myszka dzień wcześniej normalnie działała i wyłączałem go kilka razy. i
jeszcze jedno. bateria od bios'u jest sprawna poniewaz wszystkie ustawienia
są zachowane.

 Z góry dziękuje za pomoc

Pozdrawiam
K4