Re: ATI 7500 +TV OUT i czarno biały obraz :/

Autor: Tomek (mt.kupiecNOSPAM_at_wp.pl)
Data: Fri 19 Dec 2003 - 08:17:12 MET

Przechodzilem to samo z 9200SE i mam kilka wskazowek:
1) jak masz kablowke to ona daje najwieksze zaklocenia - przynajmniej u mnie
2) sprobuj odlaczyc dzwiek z kompa - u mnie jak wyjalem wtyczke od dzwieku
to obraz robil sie kolorowy
3) moze po prostu masz badziewny kabel - ja kupilem na allegro i nie dosyc
ze byl zle polutowany to lapal chyba wszystkie zaklocenie
4) jezeli pkt 3 ma racje bytu to moja rada - idz kup kabel do svideo i dobre
wtyczki i zrob to sam - koszt bedzie na pewno nizszy niz dales na allegro
(kabel 1,4 za m wtyczka svideo w kolorze zlotym 7 i dobre Euro za 6,6)
5) dzwiek mozesz przeslac zwyklym kablem obok
 Pozdrawiam