Re: MSI KT4V a podkrecanie

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Fri 19 Dec 2003 - 02:24:20 MET

Andrzej Mikołajczyk wrote:

> Witam.
> Mam takie pytanko czy jest do tej plyty jakis nieoficjalny bios dzieki
> ktoremu bedzie mozna
> w biosie ustawiac wieksze napiecie niz 1.85V ?
> Chcialem puscic durona 1200 morgana na fsb 133 ale nie odpala sie,
> znajomy poradzil mi podniesc napiecie do 1.9 ale nie ma takiej
> mozliwosci. :( Bios mam najnowszy. Sprawdzalem na innej kt4v i to
> samo, na Athlonie XP 1800+ tez max napiecie to 1.85V :(

1,9v to już spore napięcie. Proceso sie mocno grzeje i o ile nie masz
dobrego chłodzenia to może sie coś przegrzać. Większość płyt nie ma
możliwości ustawienia aż tak dużego napięcia. Ta płyta nie jest
wyjątkiem

--
# Łukasz Ledóchowski lukled_at_tlen.pl GG:503647
# Duron 1600 @ Athlon XP 2000 MHz (10x200)