Re: przesylanie

Autor: Wojciech Michalczuk (wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl)
Data: Fri 19 Dec 2003 - 00:15:22 MET

Niejaki marcin twierdzi jakoby:

Ja proponuje takie rozwiązanie, wymaga ono jednak posiadania pewnego
sprzętu - nagrywarki :)

1. Kupujemy CDR za 80gr. - 0.80 zł
2. Nagrywamy na niego potrzebne drivery - 0.00
3. Kupujemy kopertę - 0.10
4. Do owej koperty pakujemy owe CDR - 0.00 :)
5. Idziemy na Pocztę Polską - 0.00
6. Nabywam i przyklejamy znaczek - 1.30
7. Wrzucamy list :)
8. Czekamy 2-4 dni ;)
9. Oczekujemy telefonu że płytka dotarła
  niepołamana i odczytywalna :)
Sumaryczny koszt: 2.20 zł

Gdy nie posiadamy nagrywarki, robimy taki myk:
1. bierzemy HDD pod pachę i idziemy do dobrego kolegi posiadającego
nagrywarkę :) A dalej już normalnie :)

I stresów mało, i zachodu nie tak dużo... bo z przesyłaniem to ciężko,
bez zewn. IP :)

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
       \\|||//