Re: Poleccie jak najtansza obudowe z zasilaczem 300W

Autor: pasztecik (pasztet_at_karkowka.com)
Data: Thu 18 Dec 2003 - 23:31:27 MET

Użytkownik "Norbert" <norbert.kaminski_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Jak w temacie.
> Doszedlem do wniosku ze jak musze kupic codegena 300W lub inna tanioche do
> 70zl to juz wole kupic koledze z obudowa gdyz jego jest ciut zfatygowana a
> poza tym mam obawy czy bedzie pasowac ( zaczepy ) do plyty glownej.
> Co prawda to atxowa obudowa ale do tej pory pracowala tam nieznana mi
> plyta na 440LX i nie wiem czy K7VT2 asrocka by tam weszla bez problemow.
lol ?
na maxa lol ?
pozatym chcesz chyba zrobic krzywde koledze tym asrockiem
juz naprawde duzo lepiej wsadzic tam ecs k7s5a pro (145 zl nowy z 2 letnia
gwarancja ) - uwierz mi ecs wraca do servisu 1 szt na 100 sprzedanych
a asrock - na 40 wrocilo 32 w ciagu 2 miesiecy
btw: jesli lx sie zmiescil to mocowania plyty sa takie same
natomiast blaszka tylna ( tam gdzie porty z plyty wychodza ) musi byc
wyciagalna aby wsadzic dedykowana do nowych plyt ( czesto lekko inne
ustawienie usb i audio jest )
pozdrawiam
LOL :)