Re: Dual 128+128 ?

Autor: Kolu (koluWYTNIJ_at_TOwp.pl)
Data: Thu 18 Dec 2003 - 21:26:55 MET

> Mam asynchronicznie, CPU na 250MHz RAM na 200MHz,
> czyli dzielnik 5:4, i czemu PAT ma nie działać ? :O

Nie wiem właśnie. Widocznie coś musiało mi się ubzdurać ;-)
Rozumiem, więc że pamięci nie mogłeś "potraktować" synchronicznie z FSB
(przy 250 MHz) z powodu nie możności "udźwignięcia" przez nie tak dużego
taktowania. Orientujesz się może, czy posiadąjąc moduły PC 4000, Abit IC-7
pozwoliłby bezproblemowo przetaktować pamięci do 500 MHz w trybie DDR ? Jest
to dla mnie istotne z tego powodu, że planuje zakup MoBo IC-7 i pamieci,
właśnie o takiej charakterystyce. Nie wiem, więc czy talka decyzja będzie
racjonalna.

Pozdr.,
Przem