Re: Czyszczenie monitora LCD

Autor: Andrzej Mikołajczyk (silnik_at_NOSPAM.banita.pl)
Data: Thu 18 Dec 2003 - 18:26:57 MET

Użytkownik "Krzysztof Polito" <krzysp_at_remove-it.motocykle.org> napisał w
wiadomości news:brqm97$dhi$1_at_inews.gazeta.pl...
> Hi!
>
> Czym wyczyscic ekran monitora LCD? Mam go juz jakis czas, gdzies jest
jakas
> mala plamka od
> kawy... generalnie przydaloby sie wyczyscic. Polecacie jakies srodki?
> Monitor to Samsung, model chyba 151N.
Witam
Ja czyszcze CRT taka fajna szmatka ktora dostalem w komplecie razem z Sony
Ericssonem T610
Super sprawa :)
A jak jest na monitorze cos wiecej niz paluchy to ajax do mycia szyb i jakis
papier toaletowy albo chusteczka. :) Mysle ze w lcd tez mozna poleciec
ajaxem ale ja bym nie pryskal bezposrednio na matryce tylko np na
chusteczke.
Pozdr.