Re: ATI Radeon 9200se co wybrać...?

Autor: Jacek (milano_at_op.pl)
Data: Thu 18 Dec 2003 - 16:02:14 MET

> A do czego chcesz uzywac kompa? Jak do gier to juz lepiej kupic GF 2 MX
400
> niz 9200SE. Wersjie SE sa 64 bitowe i nie warto pchac sie w ta karte za
taka

obecnie mam geforca2 mx 400, wszystko Ok tylko zmieniłem monitor z 15'' na
17'' i rozdzielczość na 1024 x 768 i obraz jest lekko rozmazany juz przy
75Hz. Na innej kacie obraz jest w porządku - więc monitor OK. Kompa używam
do netu i do oglądania tv cyfrowej na TechnoTrend 1.3, sporadycznie jakaś
gra

Jacek