Re: Co lepsze LG czy Liteon?

Autor: Sniper (sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 18 Dec 2003 - 13:04:11 MET

Użytkownik "red" napisał:

> i tak poleci to, co aktualnie posiada.

Nie zawsze. Ja akurat odradzam Lite-ON'y, mimo, że kupiłem sobie
takiego pół roku temu. Teraz już prawie na złom się nadaje. W pracy
też mam parę Lite-ON'ów i kilka LG. Raczej nie polecam ani jednej,
ani drugiej firmy. Obie są po prostu przeciętne: strzelają w nich
płyty, po pewnym czasie występują problemy z odczytem, itp.
Lite-ON'y wyją jak odrzutowce, LG'ki dość znacznie obciążają
procesor. No i IMO najgorsza wada obu napędów: nie potrafią
sprawnie czytać płyt zabezpieczonych Key2Audio w trybie secure
(EAC). Miałem w swoich rękach dziesiątki nagrywarek i mogę napisać
z czystym sumieniem: nie widzę w nich *absolutnie* nic
nadzwyczajnego. Cienizna i tyle.

--
                        Pozdrawiam, Sniper