Re: Co lepsze LG czy Liteon?

Autor: Krzysztof Wasiewski (krzysztofw7_at_op.pl)
Data: Thu 18 Dec 2003 - 11:24:28 MET

> Nosze sie z zamiarem kupna nagrywarki. Wybor pada pomiedzy LG i
Liteo.Ktora
> wybrac?

Powiem tak, na moim starym kompie (kupiony w styczniu 1999 roku) CD-ROM
firmy LG x 32 pracuje do dzis bez zadnego problemu i bardzo cicho.
Od tygodnia mam nowy komp i DVD+/-RW Lite-On ktore pracuje dosyc cicho i
CD-ROM tez Lite-On, ktory rzęzi aż ciary idą po plecach. Wczoraj cos mu sie
stało i sie znacznie wyciszył ale nadal nie jest tak cichy ja kstary LG.
Tyle moge na ten temat od siebie, o trwalosci lite-onów na razie nic nie
moge powiedziec.