Re: Drukarka do celow domowych

Autor: Piotrek (padre_at_poczta.fm)
Data: Thu 18 Dec 2003 - 10:58:04 MET

Użytkownik "Teo" <tee9o_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Cos taniego i ekonomicznego.
> Hmm wybierz cos z drukarek Cannona, ale tylko te modele ktore maja
wszystkie
> kartridze oddzielnie (wygodna sprawa - uzupelniasz tylko ten ktory sie
> wyczerpal).
> Ah i omijaj HP z daleka jesli ma byc ekonomicznie i niedrogo. Niestety
mowie
> to jako urzytkownik 2 drukarek tej firmy ;(
>
> Pozdrawiam

Uzytkuje 2 drukarki HP i nie moge powiedziec zeby nie byly ekonomiczne.
Owszem, orginalne tusze sa kosmicznie drogie, ale mozna uzywac napelniaczy
(~30zeta) albo kupic banke z tuszem. jak place 90 zeta za 250ml banke tuszu
to mi starcza na ok. 6000 stron. Co najdziwniejsze, glowica bez problemu to
wytrzymuje! A w canonach z dyszkami to roznie bywa....