Re: Zasilacz.

Autor: Tomeks (tsztelak[nospam)
Data: Wed 17 Dec 2003 - 16:58:46 MET

> Witam! Planuje kupno nowego zasilacza, gdyż mój Codegen 300W nie wyrabia
> się. Niestety nie znam się na tym i nie wiem jaki kupić. Doradźcie mi coś,
> jakąś firmę, tak myślę o 400 lub 450W. Chciałbym kupić do 150zł porządny
> zasilacz. Na allegro widziałem za 145 zł Q-Tec'a z dwoma wentylatorami,
ale
> nie wiem czy jest dobry, co o nim sądzicie?? Jakie inne są dobre?

Do 150 zl o porzadnym zasilaczu 400 W mozesz zapomniec, narobisz sobie
tylko problemu. Kup lepiej porzadny 300W lub 350W np. modecoma lub
chiefteca.

Mialem kiedys przez chwile zasilacz 400W chyba nawet q-tec'a, ktory obdarzal
mnie nieustannymi rebootami,
po zmianie na 300W modecom'a od razu sie polepszylo.

Pozdrawiam