Re: Kupiłem i prosze o rady jak zmontowac...

Autor: an (anni_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 18 Dec 2003 - 08:52:10 MET

> Poza tym na procku w kazdym z rogow sa takie gumowo piankowe okregi...czy
> trzeba je w przypadku uzycia cooper shim jakos wywalic czy jak?

Nie - w zadnym przypadku nie ruszaj tych gumek !!!! Cooper shim ma otwory ,
w ktore te gumki wchodza i pozycjonuja go wzgledem procesora. Przy
odpowiednim Cooper shim-ie nie ma szans na zwarcie. Gdy bedziesz go kupowal
to upewnij sie czy jest on odpowiedni do Twojego durona. Jesli bedziesz mial
wybor to wybierz cooper z takimi lapkami po bokach- one dodatkowo
stabilizuja jego polozenie wzgledem procesora. Acha - niektore cooper shimy
maja z jednej strony naklejona folie, ktora nalezy zerwac - bo zdarza sie ze
ludzie zakladaja podkladke z ...folia.
No i skoro jestes zaprzysiegly intelowiec to nie zapomnij o Via4in1 po
instalacji systemu.

pozdr
An