problem z nowym kompem/ wieszanie xp w wordzie

Autor: robert (robert_teper_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl)
Data: Thu 18 Dec 2003 - 07:17:46 MET

mam kompa asus a7v8x-x, athlon 2000, gf 4mx + xp prof sterowniki
zainstalowane do plyty najnowsze, teoretycznie wszystko w porzadku dla
pewności zrobione to zostało 2 razy, jednak przy przewijaniu teksu w wordzie
(duzy dokument) xp wiesza sie na chwile pozniej mam czarny ekran a następnie
xp wstaje jednak cześć ekranu jest czarna aż do odswiezenia, temperatury
mierzone metoda dotykową są w dolnej granicy normy na chipsecie, grafice i
procu na dysku jest ultra dma
proszę o podpowiedz bo sam nie dam rady