programy dos na abit nf7

Autor: cube (niema_at_priva.pl)
Data: Thu 18 Dec 2003 - 05:48:09 MET

witam
mam nastepujacy problem - kilka (newralgicznych i niestety koniecznych)
programow dos nie dziala mi w nastepujacej konfiguracji:

ath xp 2000+
abit nf2
512 ddr kingston
b4 sata
wszystko na win xp prof

czy to wina systemu czy sprzetu ? probowalem uruchamiac zarowno normalnie
jak i w trybie zgodnosci z win95,98 - bez rezultatow. czy da sie cos zmienic
w systemie zeby to dzialalo ? poki co poradzilem sobie instalujac peogramy
na virtual pc ale to nie jest dla mnei dobre rozwuiazanie.

czy to wina sprzetu, czy odpowiedzialny ejst system operacyjny ?

ps. jak do tej pory, z 3 programow na konsole dos udalo mi sie z dobrym
skutkiem uruchomic jeden

pozdr,
cube