Tuner TV i brak kolorow

Autor: tm (msft_at_poczta.fm)
Data: Thu 18 Dec 2003 - 01:11:52 MET

Problem jak w temacie. Tuner to karta Avacs SmartTV na chipie Philipsa
SAA7134. System: Windows 98. Karta wyszukuje stacje TV, jednak obraz
tylko czarno-biały. Przejrzałem wszelkie możliwe opcje w programie do
oglądania TV (m.in. systemy TV: PAL i odmiany, SECAM i odmiany i in.),
sprawdziłem kabel - jednak żadnych rezultatów. Po podłączeniu tego
samego przewodu do telewizora - obraz oczywiscie kolorowy ;). Także gdy
włączyłem tę kartę w innym komputerze (z systemem Win XP) obraz był
kolorowy.
Jeśli ktoś miałby jakieś sugestie co można sprawdzić/ustawić itp. - będe
wdzięczny za pomoc.

--
Tom