Re: Asus A7V600 - klopot z prockiem --- PILNE !!!

Autor: Marek (marasek-USUNTO_at_qwe.pl)
Data: Thu 18 Dec 2003 - 00:31:56 MET

> nie krece procka

1. Odpisuj POD postem!
2. Jak rozumiem to o kreceniu odnosi sie do konkretnego fragmentu mojego
postu, wiec mogles go wyciac i nie kazac mi szukac co tez Ci
powypisywalem... Sadze, ze miales na mysli ten fragment:

czestotliwosc

Ale wczesniej przeciez napisales, ze ustawiles procesor zamiast na nominalne
1533 na 1150, czyli zrobiles wlasnie UNDERclocking (krecisz, tyle, ze w dol
:D). Tak czy inaczej moja rada sie nie zmienia: sprawdz poszczegolne
elementy zaczynajac od pamieci.

Pozdrawiam,
Marek