Zasilacz Cheftec - Pytanie do posiadaczy i znawców.

Autor: Dragon2001 (dragon2001_at_wp.pl)
Data: Wed 17 Dec 2003 - 22:17:35 MET

Witam wieczorowš porš :)

Dziœ zostałem szczęœliwym posiadaczem w/w zasilacza, i nastała
błoga cisza :)
Mam jednak małe pytanko, wœród kilku przewodów które posiada ten
zasilacz jest jeden, dwużyłowy z wtyczka jak do wentylatorków.
Podejrzewam ze jest to przewód do czujnika temperatury na płycie
głównej, zgadza się?
Jeœli tak, to moje pytanie brzmi, czy podłšczać go do płyty
głównej, czy tez nie, jakie to ma znaczenie i czy daje jakieœ
wymierne korzyœci ... ?

Pozdrawiam Piotr