Wieszajacy sie system i matrox G450

Autor: Bartosz Rzemek (bartoszrUSUNTO__at_kurdwanow.kolornet.pl)
Data: Wed 17 Dec 2003 - 20:04:21 MET

Witam,
Jakies 2tg temu wymienilem sobie plyte, procka, pamieci i dysk w kompie.
I od tamtej pory niestety mam problem... :(
Podczas pracy, co jakis czas, zupelnie rozny, nagle komputer sie
zawiesza, obraz "zamarza" lub sie rozmazuje, komp sie sam restartuje i
ponownie wlacza. Po wejsciu do winXP wyskakuje komunikat o tym ze
sprawca tego zamieszania moze byc karta grafiki, czyli Matrox G450DH
32MB DDR. Juz mnie trafia, bo pracowac sie nie da... :(
Reszta konfiguracji to Abit NF7-S, AthlonXP 2500+, 2x256MB...
Moze ktos z szanownych grupowiczow spotkal sie z podobnymi problemami?
Jesli chodzi o grzanie sie elementow, to wszystko jest w normie, nawet
domontowalem do Matroxa wiatraczek, zeby wyeliminowac przegrzewanie sie
karty.
Aha, od kad mam nowy sprzet, podwyzszylem w czestotliwosci odswierzania
na 85Hz. Niestety nie mam sily siedziec teraz przy 60Hz i sprawdzac czy
to aby ten powod :(

--
Pozdrawiam
Bartosz Rzemek