Re: zasilacz

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Wed 17 Dec 2003 - 18:24:20 MET

kordel wrote:

> Kupiłem Athlona XP 2000+ i mam zasilacz 250 W. Gdy używak karty
> graficznej Gerorce 2 GTS Pro są spore przekłamania graficzne,
> natomiast podczas używania Geforca 4 MX 440 wszystko jest ok. Czy
> błędy w działaniu Geforca 2, to może być wiana zasilacza?

Kup zasilacz nowy niezależnie od tego czy to jego wina czy nie...
Ewentualnie podaj marke zasilacza bo jak to jakiś dobry to można go
ewentualnie zatrzymać... Ale pewnie to badziewie więc wymieniaj szybko,
bo może ci coś paść!!

--
# Łukasz Ledóchowski lukled_at_tlen.pl GG:503647
# Duron 1600 @ Athlon XP 2000 MHz (10x200)