Re: Thorton -> Barton - gdzie i jak

Autor: Lukasz Goralczyk (liku_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 17 Dec 2003 - 18:10:36 MET

PesTYcyD <pestycyd_at_wp.pl> wrote:

> Zapewne chodzi o przerobke z Thortona na Bartona. Tak mi sie wydaje, ja
> siedzac na grupach nauczylem sie juz czytac w myslach ;) . Chociaz na
> poczatku myslalem, ze gosciu maluje martwa nature z procesorem w roli
> glownej hehe.

Moze uzylem za duzych skrotow, sadzilem ze na slowa "malowanie, thorton,
barton" bedzie wiadomo o co chodzi. Mniejsza o to.
Chodzi mi o strone na ktorej jest opisane dokladnie co, czym i jak zrobic
aby moc przerobic nowe Athlony z nowym jadrem (nieco wiekszy rdzen w
porownaniu do starych Athlonow) na Bartony (z wieksza iloscia pamieci L2
cache). Przeczytalem ze nalezy polaczyc przeciety mostek L2, jednak mnie sie
to nie udalo.

Jak tak dalej pojdzie to rzeczywiscie zostane malazem, bo juz z 2 farbami
probowalem i nic.

--
Lukasz
http://student.uci.agh.edu.pl/~liku