Re: Glosniki 5+1 - wybralem Creative P580 [dlugie].

Autor: Darek Kolberg (seller85t_at_wp.pl)
Data: Tue 16 Dec 2003 - 19:49:28 MET

Witam
Po pierwsze chcialbym Ci podziekowac za taki post bardzo mi sie przydal.
Rowniez zastanawiam sie nad zakupem glosnikow 5.1 dobrej jakosci i
przyzwoitej cenie.
Jak wywnioskowalem z Twojego postu polecasz glosniki Creative P580 i sa to
glosniki 5.1, subbufer jest drewniany.
Masz moze jakis adres url abym mogl poczytac troche wiecej o tych
glosnikach?

Ja juz prawie kupilem glosniki Creative Inspire T5400, ale Twoj post
troche namotal :) Slyszales cos o tych glosnikach?